مزایا و ایده های دیگر
توجیه اقتصادی | نوآوری | قابلیت بازارپذیری | قابلیت اجرا | امکان سنجی فنی | اثربخشی آموزشی | هماهنگی با نیازها | راهکارهای آموزش جامعه محور |
2 | 1 | 3 | 5 | 5 | 3 | 2 | برگزاری کلاس آموزشی مهارت نرم |
4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | طراحی بازی آیمد اپروچ |
3 | 4 | 2 | 4 | 3 | 4 | 2 | استفاده از واقعیت مجازی برای تمرین پروسیجرهای HALO |
4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | برگزاری راندهای درمانگاهی آنلاین |
3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | طراحی کوریکولوم مبتنی بر آموزش جامعه محور |
2 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | شبیه ساز شکایات شایع با استفاده از هیبرید سیمولاتور در مرکزمهارت های بالینی |
4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | طراحی پلتفرم موک جهت آموزش جامعه محور |
امتیاز | شرح راهکار | راهکارهای آموزش جامعه محور |
3 | کلاس های آنلاین یا حضوری مدرس محور که در آن انتقال اطلاعات از مدرس به دانشجو صورت میگیرد. | برگزاری کلاس آموزشی مهارت نرم |
4.3 | بازی جدی که با شبیه سازی بیمار مجازی، شرایطی فراهم میکند که دانشجویان مراحل تشخیص تا درمان را طی خواهند کرد. | طراحی بازی آیمد اپروچ |
3.1 | استفاده از فناوری واقعیت مجازی که با ایجاد یک محیط امن شرایطی را فراهم میکند که دانشجویان بتوانند پروسیجرهای خاص و مهم را تمرین کنند. | استفاده از واقعیت مجازی برای تمرین پروسیجرهای HALO |
3.5 | با استفاده از ظرفیت کلاس های انلاین همزمان دانشجویان بتوانند با حضور در راندهای محیط درمانگاه در جهت آموزش جامعه محور حرکت کنند. | برگزاری راندهای درمانگاهی آنلاین |
3 | طراحی برنامه درسی در سطح کلان مبتنی بر آموزش جامعه محور و آماده سازی دانشجویان برای مواجهه با محیط واقعی | طراحی کوریکولوم مبتنی بر آموزش جامعه محور |
3.8 | استفاده از هیبریدسیمولاتورها در مرکز مهارت های بالینی با هدف مواجهه دانشجویان با سناریوهای رایج در جامعه | شبیه ساز شکایات شایع با استفاده از هیبرید سیمولاتور در مرکزمهارت های بالینی |
3.5 | طراحی و توسعه پلتفرم موک با هدف آموزش جامعه محور و افزایش دسترسی عادلانه | طراحی پلتفرم موک جهت آموزش جامعه محور |